Shopcard is empty
Turite klausimų? Klauskite čia.
Pagalbos telefonas
8 659 92120
 
 
 
D.U.K

Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.)


1. Kur atsiimti užsakymą?
Užsakymą galite atsiimti mūsų biure, adresu: Savanorių pr. 178F, Vilnius. Taip pat galime užsakymą pristatyti Jūsų pasirinktu adresu. Daugiau informacijos rasite: Pristatymas.

2. Per kiek laiko pagaminate paveikslą?
Nuotrauką ant drobės pagaminsime per 5 darbo dienas. Skubius užsakymus pagaminsime per 3 darbo dienas. Tik po kliento užsakymo patvirtinimo ir apmokėjimo, Jūsų užsakymas bus pradėtas gaminti.

3. Kokiais formatais galima pateikti nuotraukas spaudai?
Elektroniniu būdu. Į drobes.lt puslapį savo asmenines nuotraukas galite įkelti JPG, JPEG formatais.

4. Ar užsakant nuotrauką ant drobės yra daroma nuotraukos korekcija?
Užsisakant fotodrobę drobes.lt puslapyje Jūs patys galėsite koreguoti savo nuotrauką. Įkėlę pasirinktą nuotrauką iš savo kompiuterio į drobes.lt nuotraukų koregavimo laboratoriją, galėsite atlikti nuotraukos korekciją. Jums bus pateikta daugybė nuotraukos koregavimo efektų funkcijų. Pavyzdžiui: pasirinkti juodai baltą nuotrauką arba sepiją. Iškirpti, apsukti, sulieti ir kt. nuotraukoje esančius objektus. Ant nuotraukos galėsite norimu šriftu rašyti tekstą. Taip pat galėsite susikurti nuotraukų koliažą, pasirinkti sodresnes nuotraukos spalvas, pašalinti raudonų akių efektą, pasirinkti nuotraukos kraštus ir kt. Daugiau informacijos apie nuotraukų korekciją rasite čia .

5. Kokios paveikslų ant drobės laikymo sąlygos?
Spaudoje yra naudojami saulės spinduliams atsparūs dažai. Tačiau tiesioginiams saulės spinduliams nėra atsparus nei vienas daiktas, todėl rekomenduojama paveikslų ant drobės nekabinti tokiose vietose, kuriose yra pastovus tiesioginis saulės spindulių srautas.

6. Kaip prižiūrėti paveikslus ant drobių?
Nuotraukas ant drobės rekomenduojame valyti sausa arba drėgna šluoste.

7. Ar galite garantuoti, kad ant drobės pamatysime tokį pat vaizdą kaip ir nuotraukoje?
Kartais nuotraukų spalvos skiriasi dėl monitoriaus nustatymų, nuotraukos ekrane gali atrodyti šviesesnės ir/ar ryškesnės nei drobėje. Spalvinis skirtumas taip pat atsiranda dėl netinkamai sukalibruoto monitoriaus.
Mūsų ilgametė patirtis spaudoje Jums garantuoja kokybišką darbą. Tačiau, žinoma, kad pasitaiko ir klaidų. Mes visada siekiame, kad mūsų klientai būtų patenkinti atspaustu gaminiu. Jei klientas nepatenkintas, jei rezultatas yra ne toks koks turėjo būti dėl mūsų kaltės, tada perspaudžiame nuotrauką ant drobės dar kartą.


8. Kur galima rasti kokybiškų nuotraukų?
Kokybiškos nuotraukos reikalavimus rasite čia . Taip pat, labai daug įvairiausių nuotraukų rasite interneto galerijose.

9. Ką daryti jei negavau siuntos per nurodytą terminą?
Susisiekite su mumis el.paštu arba telefonu.

10. Kodėl nebuvo pritaikyta nuolaida?
Nuolaida pritaikoma tik užsakymo paskutiniame žingsnyje suvedus galiojantį nuolaidos kodą ir paspaudus mygtuką "panaudoti".

11. Ar nuotrauka tinkama kokybiškai drobei pagaminti?
Įkelkite nuotrauką mūsų puslapyje ir matysite skalę pavadintą „Nuotraukos raiška" kuri nurodo, ar tinkamai pasirinkote nuotraukos kokybę, dydį ir mastelį.

12. Ar taikote nuolaidą ir natūralioms drobėms?
Taip. Nuolaida taikoma visai mūsų produkcijai.

13. Ar sudarote koliažus?
Sudarome už papildomą maketavimo mokestį. Mokesčio dydis priklauso nuo nuotraukų kiekio.

14. Ar galiu atsiskaityti atsiimant?
Ne, reikalingas išankstinis apmokėjimas.

15. Ar išrašote sąskaitą faktūrą?
Taip. Užsakymo eigoje paskutiniame žingsnyje dešinėje pusėje pasirinkite kam išrašyti sąskaitą faktūrą.

16. Ar darote nuotraukas ant drobės iš popierinio varianto?
Nedarome. Rekomenduojame pirmiau nuotrauką kokybiškai nuskenuoti ir pateikti užsakymą jau turint kompiuterinį variantą.

17. Kodėl nepavyksta įkelti nuotraukos į tinklapį?
Nuotrauka yra netinkamo formato. Nuotraukas galite įkelti JPG, JPEG formatais.

18. Kaip užsakyti, kad ant drobės matytųsi pilnas vaizdas, neužsilenktų kraštai?
Turite pasirinkti drobės kraštus „Veidrodinis vaizdas" arba „Vientisa spalva" ir šalia nuotraukos dešinėje pusėje paspausti rodykles.

19. Ar siunčiate į užsienį?
Siunčiame tik į Lietuvos miestus.

20. Kuo skiriasi sintetinė ir natūrali drobės?
Sintetinė drobė yra plona, audinio faktūra vienodai lygi, o paviršius matinis. Sintetinė drobė geriau išlaiko smulkių objektų kontūrų spalvas. Natūrali drobė yra storesnė, grubesnės tekstūros, o paviršius turi blizgumo.

21. Per kiek laiko pagaminate nestandartinio dydžio drobę?
Per 2-3 savaites.

22. Kokioje būsenoje mano užsakymas?
Savo paskyroje paspauskite mygtuką „Užsakymų istorija" kuris yra puslapio viršuje dešinėje ir pamatysite informaciją apie savo užsakymus.

23. Ar perkant drobes su dovanų kuponu galioja akcinė kaina?
Perkant su dovanų kuponu papildomos nuolaidos netaikomos.

24. Kodėl skiriasi spalvos?
Dažniausiai nuotraukų spalvos skiriasi dėl monitoriaus nustatymų, nuotraukos ekrane gali atrodyti šviesesnės ir/ar ryškesnės nei drobėje. Spalvinis skirtumas taip pat atsiranda dėl netinkamai sukalibruoto monitoriaus.

25. Kaip paruošti nuotraukas?
Nuotraukas užsakymams galima kelti ir be papildomo paruošimo. Akivaizdžiai per tamsias ar per šviesias nuotraukas bei spalvų sodrumą galima koreguoti programoje.

26. Ar pataisote klientų atsiųstus nuotraukas?
Klientų sukurtų bei užsakytų drobių nuotraukas neperžiūrime ir netaisome. Atlikus užsakymą, jūsų nuotrauka iš karto perduodama į gamybą. Jei reikia patarimo arba turite klausimų dėl drobes, visuomet galite su mumis susisiekti el. paštu info@drobes.lt bei telefonu +370 65992120.

27. Ar galima pakoreguoti drobė po užsakymo?
Ne. Atlikus užsakymą, drobė automatiškai perduodamas į gamybą.

28. Ar galiu sekti savo užsakymą?
Savo užsakymą galite sekti prisijungę prie savo profilio. Jūsų profilyje saugoma visa atliktų užsakymų istorija. Profilyje matysite ne tik užsakymo atlikimo laiką, bet ir užsakytų gaminių kiekį, sumokėtą pinigų sumą bei pristatymo informaciją. Čia taip pat rasite ir užsakymo metu panaudoto nuolaidos kupono numerį.

Atlikus užsakymą, kiekvienas vartotojas gauna du el. laiškus.
Pirmasis laiškas - apmokėjimo patvirtinimas, antrasis - pranešimas apie pagamintą ir išsiuntimui paruoštą gaminį.

29. Kaip atrodys paveikslo ant drobės šonai?
Mes nukopijuojame Jūsų atsiųstos nuotraukos kraštinius plotelius ir paverčiame juos veidrodiniu vaizdu. Kai atspausdinta drobė užtempiama ant porėmio, veidrodiniai nuotraukos kraštų plotai atsiranda paveikslo šonuose, o visas reikalingas vaizdas ir detalės lieka matomoje priekinėje drobės dalyje. Šis veiksmas atliekamas mūsų sistema, taigi patiems daryti nieko nereikia.


Jei vis dar neradote atsakymų į Jums rūpimus klausimus, rašykite mums el. paštu info@drobes.lt arba skambinkite telefonais +370 523 95900; +370 659 92120.

Google+